Susanne, Office Assistent

Susanne, Office Assistent

''De sfeer in mijn team is erg leuk''

Na bijna 20 jaar in de horeca te hebben gezeten, was ik toe aan iets anders. In februari 2020 ben ik moeder geworden van een lief meisje en dat zette me aan het denken. Nu had ik op zich wel aardig vaste diensten, totdat corona om de hoek kwam kijken. Naast de wisselende werktijden, werd het werk ook minder leuk. Ik realiseerde me dat ik hou van de horeca, maar meer om te bezoeken en niet om in te werken.

Toen ben ik gaan rondkijken. Mijn partner zei mij om eens op de website van 123inkt te gaan kijken. Hij gaf aan dat deze organisatie het goed geregeld heeft voor haar personeel en enorm aan het groeien is. Zo gezegd zo gedaan! Daar zag ik een mooie vacature uitstaan voor Office Assistent op het Secretariaat. Ik ben per 1 maart 2022 begonnen bij mijn twee leuke collega’s en voel me hier erg op mijn plek!

Mijn voornaamste werkzaamheden zijn agendabeheer en meetings inplannen, meetings schuiven/verplaatsen, bezoek ontvangen, banqueting-aanvragen voor meetings regelen, in- en uitgaande post verwerken, de mailbox van het secretariaat bijhouden en visitekaartjes bestellen. Daarnaast boek ik regelmatig vluchten en hotels en regel ik de reserveringen bij restaurants. Het werk is heel divers en dat maakt het zo leuk! De sfeer in mijn team is erg leuk. De klik voelde ik al tijdens mijn sollicitatiegesprek. Ik heb er geen spijt van dat ik deze switch heb gemaakt.

In mei hebben we een afdelingsuitje gehad en zijn we lekker uit eten geweest. Ik voel me hier zeker welkom en hoop hier nog lang te mogen werken. 


Bekijk alle verhalen

Over 123inkt


Inktcartridges, toners en kantoorartikelen - dat is waar 123inkt bekend om staat. Maar als organisatie worden we ook gekenmerkt door ons enthousiaste en gedreven team. Wil je meer lezen over 123inkt als werkgever? Klik dan snel verder!

Over 123inkt

123inkt.nl

Nieuw Walden 56
1394 PC Nederhorst den Berg

0294 – 787109
werkenbij@123inkt.nl

Naar contact